I den kommende tid vil Frederikssund Erhverv opprioritere indsatsen med at øge antallet af medlemsvirksomheder. Til at hjælpe med det er Finn Møller blevet tilknyttet.

Hidtil har et meget højt medlemsantal ikke været øverst på prioriteringslisten for Frederikssund Erhverv. Det er det fortsat ikke, men alligevel giver det mening at være mere proaktiv og få flere virksomheder til at melde sig under fanerne. Det fortæller direktør Peter Bo Andersen.

”Vi har altid fokuseret på at levere så meget værdiskabelse som muligt til vores samarbejdspartnere og de eksisterende medlemsvirksomheder. Det er der sådan set ikke ændret på, men vi mener alligevel, at der er potentiale til, at endnu flere virksomheder kan få gavn af at være med i vores ”erhvervsfamilie”. Vi ved, at vores forskellige indsatser og arrangementer gavner både store og mindre virksomheder, og dét vil vi gerne udbrede til større dele af det lokale erhvervsliv,” lyder det fra Peter Bo Andersen.

Finn Møller, der fra 1. marts er tilknyttet på deltid som salgskonsulent, vil i den kommende tid tage fat i en række af de lokale virksomheder, der vil have gavn af at blive medlemmer hos Frederikssund Erhverv.

”Jeg glæder mig til at komme rundt og besøge en masse spændende virksomheder. Jeg ved fra egen virksomhed, at det kan have stor værdi at være en del af Frederikssund Erhverv, så jeg står fuldt ud inde for det budskab, jeg kommer til at turnere med. Målet med samarbejdet er, at vi kan udvide kommunens stærkeste erhvervsfælleskab med endnu flere gode medlemmer”, udtaler Finn Møller.

Finn Møller har en fortid som salgschef i blandt andet FC Nordsjælland og hos Langelandsfestivalen. De senere år har han været selvstændig med virksomheden Tipi Camp. Finn bor i Frederikssund – et stenkast fra vores kontor i Havnegade – og er gift og har tre sønner.