Indlæser Begivenheder
  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Hvordan kommunikerer du klimatiltag, uden at du greenwasher din virksomheds aktiviteter?

Få et overblik over, hvad du bør gøre – og undgå.

Webinaret er til dig, …

… som gerne vil høre mere om, hvornår markedsføring af bæredygtige initiativer risikerer at blive til greenwashing. Hvor går grænserne?

Du vil få en introduktion til, hvad greenwashing er, og konkret viden om, hvordan I bør tilpasse jeres branding.

Gennem cases og andre eksempler, får du de væsentligste “dos & don’ts”, og vi klæder jer bedre på til de stadig flere krav, der stilles fra kunder og myndigheder, fx forbrugerombudsmanden.

Man risikerer at brænde fingrene gevaldigt, hvis man ikke har styr på paragrafferne, og forbrugerne forventer, at alt er på plads og totalt transparent.

Det får du med:

> Indflyvning til, hvad greenwashing er
> Konkret viden om, hvordan det undgås
> Case-eksempler til inspiration

Målgruppe:

Virksomhedsledere i produktionsvirksomheder, samt kommunikations- og marketingmedarbejdere i alle typer af virksomheder med en vis bæredygtig “modenhed”.

Tilmelding:

Du tilmelder dig hos Erhvervshus Hovedstaden her.