Hvordan kommunikerer du klimatiltag, uden at du “greenwasher” din virksomheds aktiviteter? På dette webinar får du et overblik over, hvad du bør gøre og undgå.
Undgå “greenwashing”
Webinaret er en introduktion til dig og din virksomhed, som er i tvivl om, hvor grænserne går i forhold til jeres eksterne kommunikation og den dertilhørende potentielle “greenwashing”.
Udover en kort introduktion til selve konceptet “greenwashing”, så får I her muligheden for at få konkret viden omkring, hvordan man bør kommunikere sin bæredygtighed og tilpasse sin branding.
Gennem cases og andre eksempler bliver du taget igennem “do’s & don’ts” og klædt på til at imødekomme de stigende krav, der stilles fra kunder og samarbejdspartnere.
Derfor er det vigtigt
Man risikerer at brænde fingrene gevaldigt, hvis man ikke har styr på de rigtige paragraffer om kommunikationen og brandingen omkring ens bæredygtighed – og kunderne/forbrugerne stiller stigende krav til, at alt skal være på plads.
Målgruppe
Virksomhedsledere i produktionsvirksomheder samt kommunikations- og marketingmedarbejdere i alle typer af virksomheder med en vis bæredygtig “modenhed”.