Indlæser Begivenheder
  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Få teoretisk og praktisk indsigt i, hvordan salg til kommuner foregår.

Du bliver klædt på til at gøre din virksomhed attraktiv for danske kommuner og får en række tommelfingerregler til, når du vil sælge til kommuner.

Workshoppen er lagt om til Teams-møde og er derfor kortet ned til halvanden times varighed. Man kan efterfølgende booke individuel sparring med oplægsholderne.

Du vil dagen før workshoppen modtage et link til mødet.

På dagen vil i komme rundt om de fem vigtigste spørgsmål, når det gælder salg til kommuner:

  1. Hvordan foregår kommunale beslutningsprocesser?
  2. Hvilken lovgivning gælder for salg til det offentlige?
  3. Hvordan prioriterer det offentlige, og hvad påvirker beslutningerne?
  4. Hvordan henvender man sig til en kommune uden om udbud?
  5. Hvad skal man have på plads for at komme i betragtning som leverandør?

Det får du ud af at deltage:

Forståelse af, hvordan offentligt indkøb besluttes.
Indsigt i, om man som virksomhed er klar til at blive leverandør til det offentlige.
Indblik i, hvordan man kommer i kontakt med en kommune.

Målgruppe:
Virksomheder med 2+ medarbejdere. Det koster kun din tid og dit engagement at deltage!

Del på sociale medier

Go to Top